La nova carta de compromís de MoraBanc, signada davant dels clients, manifesta per escrit la resolució de l’entitat per tal d’assolir la millor eficiència, transparència i qualitat professional

MoraBanc entén la qualitat en el servei com l’element diferencial competitiu i estableix, amb tots i cadascun dels seus clients, les línies d’actuació i de compromís que assoleix l’Entitat per garantir un servei d’excel·lència.

Des del 9 de setembre, els gestors de MoraBanc signen davant els seus clients una carta de compromís “per tal d’assolir les millors ràtios d’eficiència, transparència i qualitat professional segons els principis i valors de MoraBanc”, tal com s’explica a la carta.

Amb aquesta acció MoraBanc manifesta, per escrit, quines són les pautes d’actuació que regiran la relació amb tots els seus clients “essent sempre fidel als valors de l’Entitat: respecte per la legalitat, ètica professional, transparència i innovació”. Els gestors mantindran una “una actitud proactiva” posant-se periòdicament en contacte amb els clients per explicar-los tots els productes i serveis que ofereix l’entitat.

El diàleg constant amb el client és clau per mantenir i millorar la relació de confiança, per això MoraBanc ofereix un servei de qualitat, reforçat amb enquestes de satisfacció per conèixer les opinions i valoracions dels clients, segons un comunicat.

La carta de compromís és un pas més per garantir l’excel·lència en el servei, la qualitat i la millora contínua que MoraBanc ofereix als seus clients, que se suma a les bones pràctiques de l’Entitat reconegudes amb les certificacions ISO 9001 i ISO 14001, i amb els premis EFQM i Iberoamericà de Qualitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada