morabancMoraBanc estaria interessada en participar en el projecte de la nova franquícia del museu Hermitage que es vol instal·lar a Barcelona, tal com informa aquest dimecres la Vanguardia. Segons el rotatiu, que cita fonts properes a l’entitat, MoraBanc jugaria un paper de líder inversor a l’espera de la incorporació de nous socis financers. El cost total de l’operació se xifra entre 25 i 30 milions d’euros.

La nova franquícia de l’Hermitage de Sant Petersburg fondejaria les aigües del port de Barcelona, en tres naus contigües. Una representació de MoraBanc hauria estat a Barcelona treballant en l’operació i en aquest sentit es preveia un viatge al setembre a la ciutat russa per concretar quines obres podrien formar part de la mostra barcelonina.

La Vanguardia deixa clar que des de l’entitat andorrana no s’ha confirmat l’operació tot i que s’ha admès la intenció d”estudiar projectes d’inversió a Barcelona i a Catalunya, de diferent índole’. En aquest sentit, el diari assenyala que MoraBanc ha contractat els serveis d’un portaveu a la capital catalana. L’ANA també s’ha posat en contacte amb MoraBanc, que ha declinat fer declaracions sobre aquesta qüestió.

Els promotors de la franquícia, liderats pel dissenyador Ujo Pallarrés, van firmar fa un any un preacord amb l’autoritat portuària de Barcelona per a la prereserva de l’àrea on estan les naus. Totes les subseus de l’Hermitage funcionen com a franquícies i compten amb la implicació econòmica i financera local, però mai del museu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada