MoraBanc amplia la seva oferta d’inversió amb la posada en marxa de Mora Selection que ofereix als clients un servei de gestió adaptat a tot tipus de patrimonis, més personalitzat i proper a les seves demandes i necessitats.

Els professionals en inversions de MoraBanc Asset Management gestionaran les carteres de fons dels clients, seleccionant els millors fons d’inversió en funció del seu perfil inversor. El caràcter diferencial és la filosofia d’arquitectura oberta. D’aquesta manera s’aconsegueix una cartera flexible, diversificada, líquida i adaptada a cada perfil d’inversor i a les condicions de mercat perquè el client pugui gaudir de la màxima tranquil·litat.

Aquest nou concepte de gestió de patrimonis s’emmarca en la campanya que té com a eslògan “Estigues tranquil , que posa de manifest la fortalesa de l’entitat per la seva solvència, liquiditat i saber fer. A més, la campanya mostra també el compromís de MoraBanc amb el client del país i amb Andorra. Bona part de la creativitat ha estat realitzada per professionals del país com el músic Oriol Vilella que ha compost la música original de la campanya o les fotografies que són totes de paisatges andorrans, fetes per fotògrafs del banc d’imatges andorrà IMAND, Àlex Tena, Jordi Solé, Irene Clua i Susanna Ferran.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada