Existeixen molts tipus d’exercicis per modelar la figura, però aquests que us proposem a continuació a més us ajudaran a combatre l’estrès.

També tenen l’avantatge que són exercicis que es practiquen amb moviments suaus que no us faran suar ni patir els típics cruiximents.

• Fit ball: 

És un exercici que es pot practicar a casa sobre una pilota gegant, per alliberar tensions i prevenir dolors cervicals i lumbars, també millora l’equilibri, la resistència cardiovascular, la coordinació i la força.

• Tai-txí: 

Aquesta disciplina potencia la força i la coordinació mitjançant uns moviments lents i relaxats. Ajuda a millorar la concentració i la memòria i ensenya a respirar de forma que entri més oxigen al nostre organisme.

• Ai txí: 

És semblant al tai-txí, però aquests exercicis es practiquen dintre de l’aigua. Millora la concentració, els moviments i reforça les articulacions.

• Stretching: 

Es tracta d’exercicis que es fan sobre un matalàs en els quals es treballen les espatlles, els colzes, els malucs, els genolls…, per ajudar a alliberar tensions i eliminar les contractures. També són aconsellables per recuperar l’elasticitat i enfortir la mobilitat de les articulacions.

Per Redacció / AMIC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada