burger

Totes les empreses que actualment vulguin estar en l'”ona”, han d’entrar en les NNTT. Aquesta és la premissa amb la qual Burguer King, l’empresa de menjar ràpid americana, ha decidit iniciar la seva campanya de màrqueting.

Si en un temps no massa llunyà aquesta companyia de menjar s’acontentava amb regalar ninots als nens per la compra d’un menú, actualment sembla que els inanimats de plàstic han quedat enrere. D’aquesta manera l’empresa començarà regalant als seus clients nord-americans smartphones per la compra d’un menú.

Podria semblar una bogeria, però cal recordar que recentment Espanya era el país de la barra lliure dels telèfons d’última generació. El que passa als Estats Units no difereix molt del que esdevenia aquí.

Els clients de l’hamburgueseria podran escollir entre diferents models de telèfon que vindran amb una memòria interna de 16 GB i faran servir el sistema operatiu Android. Així mateix els consumidors de Burguer King podran escollir entre les operadores AT & T, Verizon o Sprint per signar un contracte de permanència de 2 anys.

Moto X, Samsung G4, LG Optimus G Pro, HTC One M7 i Motorola Droid Mini seran els telèfons disponibles per a aquells usuaris que desitgin un mòbil en el seu menú.

Òbviament són aquests dos anys de permanència que fan d’aquest reclam una mica menys desitjable.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada