Tornen temps agitats.

Davant d’una situació en la qual Google domina tot el mercat gairebé sense competència, Microsoft només té una solució: carregar contra el seu competidor més dur.

Tornant a ballar, la firma de la finestra ha iniciat una campanya anomenada “Scroogled” (una construcció en anglès que uneix la paraula Scrooge, avar en anglès i el nom de la companyia rival) i que té com a voluntat desestabilitzar la competència.

S’hi fa especial èmfasi en els mètodes de Google i en el fet que mitjançant Gmail, la signatura californiana, fa escanejos dels correus electrònics per després segmentar millor la seva publicitat. Si en un correu electrònic apareix la paraula taula, no s’estranyi si més tard rep anuncis d’Ikea​​.

En contra d’aquesta pràctica, Microsoft assegura que el seu Outlook.com que ha substituït el Hotmail, no analitza cap contingut dels usuaris afiliats.

Com en altres casos de rabiosa actualitat, en aquesta notícia es contraposen les formes i els fets. Certament, la tàctica de Microsoft no és la més adequada per convèncer els consumidors i diu molt poc de la seva ètica, de totes maneres la seva denúncia posa de manifest un dels problemes més endèmics a internet: la manca de privacitat.

Per la seva banda, Google argumenta que es tracta d’un algoritme que s’utilitza per separar el correu brossa del real. Afegeix que si molts dels serveis que ofereix són gratuïts és gràcies a aquest tipus d’utilització de les dades.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada