office

La millor forma d’obtenir clients, tal com han demostrat les NNTT en els últims anys, és oferint un servei gratuït. Pensem en les pàgines webs més importants del ciberespai. A dia d’avui són les xarxes socials, les pàgines de música en streaming i els cercadors, les més importants empreses, que han hagut de inventar noves fórmules per fer diners.

Queda clar doncs, que si una empresa pot permetre, no hi ha res millor com oferir els seus serveis gratuïtament i buscar formes alternatives de capitalitzar-se.

Aquesta idea queda àmpliament demostrada per l’últim moviment realitzat per Microsoft. Segons ha informat la companyia a través del seu bloc, oferirà Office 365 de forma gratuïta a tota la comunitat educativa. Aquesta iniciativa que l’empresa ja porta a terme a Nova York, sembla que a partir d’ara s’estendrà per tot el globus poden ser milions els alumnes que es beneficiaran d’ella.

Fins aquí tot sembla molt bonic. No obstant això el pla de la signatura de la finestra no és altre que crear clients des de la més tendra infància. Acabem establint una relació de quotidianitat amb els diferents programes d’ordinador que fem servir. De vegades se’ns fa difícil canviar el processador de textos o full de càlcul. Si Microsoft aconsegueix que tots els nens del món usin a les seves escoles des que són petits els seus programes, tindrà un gran nombre de clients per al seu futur.

Com va afirmar el guru de les NNTT, Richard Stallman, la millor solució és que els centres educatius facin servir programes de programari lliure a les aules.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada