Mes de desembre de festes i comiat del 2016

En aquesta recta final del 2016 no volia deixar passar per alt algunes coses. Desembre, a més de ser el moment per a festes i comiats, és ideal per realitzar balanços i anàlisis del que ha passat al llarg dels 11 mesos anteriors la majoria de les persones parla sobre els propòsits que va complir aquest any i les metes que es fixarà per a el pròxim, però ¿què hi ha dels propòsits no complerts ?, què passa amb les coses que no aconseguim? Al llarg d’un any passen tantes coses…

Crec que hem aconseguit èxits i idees palpables, però també es van moltes de les expectatives no complertes. “Aquest any nou serà diferent”, “Ara sí em vaig a ocupar més de mi”, són les frases més escoltades cada cap o inici d’any, que moltes vegades queden només com a expressió de desitjos pel ritme de vida agitat i d’estrès amb què es viu.
Molts de nosaltres ens sentim satisfets però altres no, perquè en la ruleta de la vida, on tots participem, alguns guanyen i altres perden.

Però sempre hi haurà motius per celebrar, per estar feliços, per compartir en família, per donar i rebre, i per fer una parada en el camí, mirar enrere, agrair i fer promeses noves.
Avui iniciem un nou any, un any que portarà amb si moltes benediccions però al mateix temps també portarà amb si situacions que necessitessin del nostre esforç per poder superar-les. La veritat és que tots voldríem que aquest any fos només de benediccions, però hem de ser conscients que cada any porta amb si desafiaments i reptes que ens ajudaran a ser millors en les experiències, que ens ajudaran a créixer, successos que haurem de passar i que al final ens ajudaran per donar paraules d’alè o consells a altres que com nosaltres passin també per situacions iguals o semblants.

Vull en aquests moments d’anàlisi i reflexió, agrair als professionals del Fòrum.ad per donar-me tot aquest temps i haver aportat cadascú des del seu lloc el millor de si. M’honora poder comptar amb vostès. D’aquesta manera. Necessito també agrair el suport de vostès, els nostres respectats amics i fidels lectors. Als que recentment em van descobrir, els demano que segueixin llegint els meus articles, no perdin la sintonia. Estic segura que no els defraudarà.

Vull finalitzar desitjant-los que passin unes festes alegres i saludables al costat dels seus éssers estimats. Recordin sempre que la família és el més important en la vida i amb ells que pugueu cada any participar de nous menús; per a aquest any us vull deixar aquest, a veure si és del vostre gust i que us aprofiti.

Prendre dotze mesos que estiguin ben madurs. Mirar que estiguin nets de amargs records, d’odi i rancúnies.

Netejar acuradament de enganxosa malevolença i treu-li qualsevol taca de mesquinesa i petitesa. Mirar que en aquests mesos no quedi res del passat i tingueu-los tan frescos i nets com quan van sortir del GRAN MAGATZEM DEL TEMPS. Talli aquests mesos en vint-i- vuit, trenta-un i trenta parts iguals. Aquesta quantitat rendeix 365 porcions. No tracteu de cuinar tot alhora, prepareu-los dia a dia de la següent manera:

Poseu en cada un d’ells:
12 Parts de Fe
11 Parts de Paciència
10 Parts de Entusiasme
  9 Parts de Treball (no ometem aquest ingredient o Trobareu a Perdre el gust de la vostra recepta)
  8 Parts d’Esperanza
  7 Parts d’ Fidelitat
  6 Parts de Llibertat
  5 Parts d’Amabilitat
  4 Parts de Descans
  3 Parts de Pregària
  2 Parts de Meditació
  1 Part de Resolució Bé Seleccionada

Afegir: una cullerada d’espiritualitat, una mica d’esplai, una miqueta de sentit i una tassa ben neta de bon humor, afegiu a tot això Amor al gust, barregi amb una bona dosi d’energia. Amanir amb somriures i un poquet d’alegria després serviu-lo amb una salsa de serenitat, generositat i alegria, abraçades i molta felicitat. Aquest menú és d’excel·lent resultat per poderlo fer en qualsevol part de la “Terra”.

“Que tots els seus desitjos es compleixin dins el marge de l’amistat, la pau i la prosperitat i sobretot res d’hipocresia i que el 2017 no sigui només un any més, sinó igual per a alguns o el millor de les seves vides”.

Recordin. El temps passa molt ràpid i no cal deixar-lo escapar. Fins la nostre propera trobada del 2017.

1 comentari

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES