El balanç de l’estiu per Caldea és ‘relativament correcte’. Així ho ha considerat la directora de comunicació del centre termolúdic, Laurence Favrel, que ha indicat que més de 54.800 persones han passat per les seves instal·lacions i prop de 2.000 més han provat els serveis d’Inúu. En el primer cas, el resultat és positiu perquè ha crescut més d’un 1,5% el nombre de clients; mentre que en el segon s’està per sota de les previsions però, segons ha destacat Favrel, ‘la satisfacció del client és molt elevada’.

Amb uns resultats millors que l’any passat a Caldea i una bona acollida dels productes d’Inúu, la crisi s’ha notat més en la reducció de les despeses complementàries, com els tractaments, la restauració o les botigues. ‘On es reflecteix més la crisi és amb el tiquet mitjà, amb els complements que deixa de comprar’, ha apuntat la directora de comunicació de Caldea, Laurence Favrel.

A Caldea, ha explicat, els tractaments estrella són els de 30 i 60 minuts mentre que a Inúu la mitjana són de 60 minuts i de l’àmbit de bellesa i sensorial principalment. En aquest sentit, Favrel ha recalcat que estan ‘en llançament’ però que la satisfacció dels clients és ‘molt elevada’.

‘Tots voldríem que anés més ràpid’, ha admès, però ‘necessitem més recorregut’ per donar a conèixer Inúu com a nou producte i tenir més notorietat. Pel que fa al preu, ha assenyalat la responsable de comunicació, no tenen constància que els clients el trobin ‘excessiu’ per la qualitat i els tractaments que ofereixen.

L’objectiu, ha afirmat Favrel, és ‘anar a buscar clients nous’ i d’altres horitzons ‘per als quals Inúu és un destí en si’.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada