Més de 400 persones de 20 països al Congrés Mundial de Turisme de Neu i Muntanya

A hores d’ara ja s’han inscrit al 7è Congrés Mundial de Turisme de Neu i Muntanya més de tres-centes persones, a més de la setantena de periodistes acreditats, els divuit ponents i l’equip organitzatiu, format per una vintena de tècnics del Comú de la Massana, el Govern d’Andorra i l’OMT.

Una de les fites que s’havia marcat des de l’inici era atraure el màxim de participació de fora, un objectiu que s’ha aconseguit, ja que entre els assistents hi haurà persones de més de vint països diferents, com Brasil, Turquia, Àustria, l’Argentina, Canadà, Islàndia o la Xina.

“L’avançament de l’etapa de promoció ha estat decisiva”, assegura el cònsol major, David Baró, que remarca la importància de la implicació de les entitats del país en la difusió de l’esdeveniment. Recordem que van signar un conveni de col•laboració el Club de Marketing d’Andorra, la Federació d’Associacions de Comerciants d’Andorra, L’Skal Club, L’Associació de Petites i Mitjanes Empreses i la Confederació empresarial andorrana i la Universitat d’Andorra.

El cònsol també remarca que el fet que el Congrés tingui lloc al Centre de Congressos d’Andorra la Vella també permet realitzar inscripcions fins a l’últim moment, ja que la sala té una gran capacitat.

 

Turisme de Muntanya 2.0: Noves estratègies d’èxit

Pel que fa al programa, ha patit un canvi d’última hora. Raúl Jiménez, director general de Minube, substituirà Javier González-Soria, després que aquest comuniques la seva baixa a causa de la seva marxa de Google Espanya, de la qual fins ara n’era director. Jiménez ens mostrarà la importància de la socialització de l’experiència del viatge, des del moment en què les noves tecnologies passen a tenir un paper fonamental des de l’elecció de la destinació fins que ja s’ha realitzat el viatge en si.

El Congrés donarà el tret de sortida dimecres, 11 d’abril, amb la benvinguda a càrrec del cap de Govern, Antoni Martí, el cònsol major de la Massana, David Baró i el secretari general de l’OMT, Taleb Rifai.

La conferència inaugural anirà a càrrec del professor Peter Keller, del comitè científic del Congrés, que parlarà sobre l’alta tecnologia. Tot seguit, el consultor Laurent Vanat exposarà el seu informe sobre l’estat actual del turisme de muntanya.

A partir d’aquí, s’encetaran les ponències dels divuit conferènciants, dividides en 8 sessions temàtiques: els canvis en la manera d’informar-se de la clientela, el màrqueting de relacions, la informació in situ, les noves tecnologies de la comunicació, la diversificació de l’oferta, la tecnologia multimèdia i el somni turístic, la política de marca i l’ampliació del mercat mundial. Això sí durant tot el Congrés estarà present la importància de les xarxes socials en el màrqueting turístic. I és que es parteix de la base que els canvis tecnològics no influeixen en els objectius dels agents turístics en matèria de promoció i desenvolupament de productes, sinó en la manera d’aconseguir-los.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *