Més de 3.000 persones de l’Alt Pirineu i Aran accedeixen a l’espai ‘La Meva Salut’

L’any 2017, 3.231 persones de la Regió Sanitària Alt Pirineu i Aran van accedir a l’espai ‘La Meva Salut’ (LMS). Aquesta xifra representa el 6% de les persones assegurades majors de 18 anys que han estat ateses en atenció primària. Durant l’any passat, el servei de l’eConsulta integrat a ‘La Meva Salut’, s’ha consolidat com a eina de consulta no presencial entre el ciutadà i el professional de salut.

La Regió Sanitària Alt Pirineu i Aran va registrar l’any passat 309 converses i 496 missatges amb pacients de forma ‘on-line’. D’altra banda, des del passat mes de juliol l’espai ‘La Meva Salut’ (LMS) del Departament de Salut ja està disponible en totes les llengües oficials a Catalunya: català, castellà i occità-aranès.

LMS conté la informació generada per l’atenció sanitària prestada en tots els centres assistencials públics del territori. Es tracta d’un nou canal de comunicació confidencial i segure per resoldre necessitats del ciutadà que no requereixen que professional i pacient comparteixin espai i temps.

Tràmits, consultes i més serveis

La iniciativa va néixer el 2014 i es va implementar a tots els equips d’atenció primària (EAP) amb l’objectiu d’afavorir la coresponsabilitat i participació de les persones en la prevenció i cura de la seva salut, i per convertir-se en una eina per a la interacció en línia del ciutadà, en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu, amb el Departament de Salut, els seus organismes i les entitats proveïdores (hospitals, centres d’atenció primària, etc.).

 

TOTES LES NOTÍCIES