Anem al gimnàs cada dia però els resultats són diferents als que vèiem els primers dies. I és que anar tots els dies no vol dir tenir millors resultats que algú que va menys però que entrena millor.

• Sortiu de la rutina: és cert que heu de treballar un múscul diverses vegades a la setmana, però no sempre de la mateixa manera. Això fa que el cos s’acostumi, estacant-se i deixant d’evolucionar. Proveu alguna classe col·lectiva, que pugui ensenyar-vos nous moviments o maneres d’entrenar.

• Classes col·lectives: hi ha moltíssimes classes noves per a gent de tots els nivells i totes les edats. Si sou dels que entrenen sempre en la sala de peses, proveu a ficar-vos en una classe adaptada a vosaltres.

• Centreu-vos en el treball: s’ha demostrat que si us concentreu, estareu treballant molt més que si llegiu un llibre mentre esteu en la bici.

• Utilitzeu les màquines adequades: si entreneu dur però els quilos de més no desapareixen, potser no esteu utilitzant la màquina adequada. Generalment, les màquines estan dissenyades per treballar un múscul per exercici. Proveu de fer exercicis que incloguin més de dos grups musculars a la vegada.

Font: consejosfitness.com

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada