mariscalL’Andorra Shopping Festival ha donat el seu tret de sortida, aquest dissabte al matí, amb els diferents esdeveniments programats per animar les compres dels visitants. L’estrella de la jornada ha estat el dissenyador Javier Mariscal, que ha decorat la bossa gegant de la plaça de la Rotonda. Durant la jornada, diversos pintors faran les seves obres en les deu bosses repartides pels carrers d’Andorra i quan acabi el festival, que dura tot el mes de novembre, es farà una subhasta de les bosses decorades. El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, ha celebrat que aquest esdeveniment ha aconseguit entusiasmar els comerciants, ja que en aquesta ocasió es compta amb més de 500 establiments que fan promocions per a la campanya.

El dissenyador Javier Mariscal és l’estrella de l’Andorra Shopping Festival, i des de les 11 hores del matí ha estat decorant la seva bossa gegant de la plaça de la Rotonda per mostrar el seu art a tots els ciutadans. A més, molts visitants s’han acostat per poder-se fer fotografies amb ell i la seva obra o per demanar-li autògrafs.

L’artista ha explicat que ha triat un disseny per a la bossa on la paraula ‘andorra’ agafa ‘de manera vital les cadenes de muntanyes d’Andorra’. A més, ha explicat que ho ha escrit en minúscules ‘perquè és més fàcil’ per al lector, perquè en majúscules ‘és com un senyor amb corbata que va al banc’ i en canvi així pensa que s’acosta més als visitants. També ha decidit donar èmfasi, en el seu dibuix a la ‘s’ de shopping, i ‘posar l’anglès al nivell del que parla la majoria de la gent’.

Aquesta ha estat una de les bosses decorades aquest dissabte però n’hi ha nou més que els artistes estan decorant en diferents punts del país, i també hi ha moltes altres activitats que s’ofereixen durant la jornada, com maquilladors o actuacions de dj. El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, ha reconegut que ‘haver començat tard’ a preparar l’esdeveniment de les bosses ha dificultat trobar més artistes, però ha confiat que aquest és un esdeveniment amb futur i que en properes ocasions es podrà ampliar els pintors participants.

No obstant, Francesc Camp ha celebrat que aquest esdeveniment ‘ha tornat a entusiasmar els comerciants’, ja que s’han aconseguit més de 500 participants que faran promocions durant tot el mes.

Aquesta campanya ha costat al voltant de 950.000 euros, dels quals 200.000 són per organitzar l’esdeveniment en sí, i la resta per a la comunicació i creativitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada