Objectiu complert, Margot Llobera finalitza un exigent Merzouga Rally i ja té el vistiplau de l’organització per inscriure’s al Dakar 2020. Han estat sis dies de competició molt intensos que han posat a prova a aquesta jove promesa del ral·li raid internacional que, després una carrera neta gairebé sense incidents, ha creuat avui la línia de meta amb la il·lusió del rookie i amb la satisfacció d’haver realitzat un treball excepcional.

La cinquena i última etapa ha estat molt emocionant, amb una sortida simultània de totes les motos juntes i un recorregut gairebé de motocròs recorrent un total de 50 km sobre les dunes. Un final de festa espectacular que deixa amb un gran sabor de boca a tots els participants.

Margot ha complert els tres objectius fixats amb Miguel Puertas per a aquesta prova tot just uns dies abans de començar l’aventura: gaudir cada dia sobre la moto, acabar la carrera per poder accedir al Dakar 2020 i aprendre el màxim possible analitzant al detall el desenvolupament de cada etapa. Sens dubte una experiència clau per afrontar la resta de la temporada amb la vista posada en el seu somni dakarià.

Visiblement emocionada a la línia de meta, Margot relatava així aquesta gran experiència:

Margot Llobera: “Estic molt contenta d’haver acabat, m’he posat a plorar d’alegria en creuar la línia de meta. Els 50 km. d’avui se m’han fet una mica llargs perquè el fet de veure ja el final et posa nerviós i no volia cometre errors. Per fortuna aquí estic, a la línia de meta del meu primer Merzouga Ral·li amb la moto intacta i sense lesions ni caigudes serioses. És un moment molt especial per a mi perquè ha suposat un gran esforç ser aquí, així que estic molt agraïda a tot el meu equip, a tota la meva família i als patrocinadors que estan confiant en mi en aquesta gran aventura.

D’aquesta carrera m’emporto una grandíssima experiència, he après molt cada dia a tots els nivells, i a més he trobat gent meravellosa com la meva gent del Team Pedregá o el gran Nasser Al-Attiyah, ha estat una experiència increïble. Ara toca seguir treballant a nivell de patrocinadors per continuar preparant el Dakar, crec que hem fet un gran treball aquí i ara cal mirar endavant i continuar amb força. ”

Classificació Femenina (provisional *)
1ª Kirsten Landman
2ª Calheine Perry
3a Margot Llobera

Classificació: Etapa 5 (provisional *)
1º Adrien Van Beveren (00:55:01)
2n Jamie Mc Canney Rodrigues (+00: 00: 01)
3r Joaquim Rodrigues (+00: 00: 03)
38a Margot Llobera (+00: 31: 15)

Classificació General (provisional *)
1º Adrien Van Beveren (15:28:02)
2n Ross Branch (00:24:37)
3r Oriol Mena (00:33:01)
40a Margot Llobera (+10: 29: 42)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada