• Escolliu una estança espaiosa de casa per fer exercici, que estigui ben ventilada i il·luminada.

• Demaneu a un amic que us acompanyi fent exercici, perquè la companyia ajuda a mantenir la constància, la motivació i l’entusiasme. 

• Mentalitzeu-vos per seguir una rutina diària perquè, si no, serà difícil fer un mínim d’exercici tots els dies.

• És important posar música perquè així resultarà encara més entretingut fer exercici.

• Recordeu que és fonamental escalfar per prevenir possibles lesions i perquè predisposa el cos i la ment a fer exercici. És la clau de l’estimulació i requereix almenys cinc minuts.

• És fonamental tenir en compte alguns detalls com utilitzar roba esportiva transpirable que afavoreixi la pèrdua de calor corporal o tenir sempre aigua a mà. 

• Mai espereu a tenir set per beure aigua, ja que la set apareix quan el cos ja està en part deshidratat.

• Una vegada hàgiu fet els exercicis diaris, és fonamental estirar els músculs, no només augmenten la relaxació física i mental i ajuden a afrontar millor al dia.

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada