Amàlia i Joan Vinyes, al volant del Seat Leon preparat per Baporo Motorsport, defensaran en el Circuit de Catalunya les posicions de privilegi que ocupen, després de la cita inicial de Navarra, en la classificacions provisionals tant de la Copa d’Espanya de conductors de Turismes Classe 1 com del Trofeu d’Espanya D2.

Els pilots andorrans van tenir una actuació espectacular en el circuit de Los Arcos, en la prova que donava el tret de sortida per la lluita pels títols de la Copa d’Espanya de Resistència 2013 . Guanyadors de la primera carrera i tercers en la següent, van acumular un total de 52 punts i es van situar, al costat de Jaume Font, al capdavant dels campionats esmentats-

Amàlia Vinyes sempre ha resolt amb de manera brillant les seves actuacions en el traçat del circuit català, espera que la ratxa positiva continuï: “Anem a lluitar per estar en les primeres posicions de la classificació final. És una pista que coneixem molt bé i solament queda confirmar en quines condicions climatològiques es disputarà la prova”. Per a Joan, que ve rodat de Cantàbria de competir amb l’asfalt mullat, no tindrà cap problema d’adaptació a la pista sigui el que sigui el seu estat: “Recuperar les sensacions en el Circuit de Catalunya no crec que ens porti massa temps. De tota manera estarem des del primer moment en què puguem entrar a la pista treballant per no deixar res a l’atzar. Per a mi, l’objectiu en el CER és ajudar, en tot el possible, a la meva germana a aconseguir el títol. Jo no tinc cap opció al mateix ja que em perdré dues proves per coincidència de dates amb el calendari del campionat espanyol de ral·lis d’asfalt”.

Com és habitual, el meeting del CER del traçat de Montmeló tindrà un horari molt diferent als que és segueixen en els altres escenaris. En aquesta ocasió els equips començaran la seva activitat a la pista divendres que ve (dia 24) amb la disputa de les sèries d’entrenaments privats.

Els moments decisius de la cita del Circuit de Catalunya es disputaran durant el dissabte (dia 25). A partir de les 9h45 els entrenaments oficials y la carrera que decidirà els dos podis, programada a 2 hores més 1 volta, s’iniciaré a les 13h50.

(Text i foto: Fotoesport)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada