Maeva Estévez, 9ª a la FIS d’Isola 2000

Arxiu

Maeva Estévez ha disputat avui la segona cursa d’Isola 2000 d’SBX. Si ahir va ser 13ª, avui ha finalitzat 9ª.

L’andorrana havia acabat com a primera en les qualificacions. Després, en les finals li han tocat la taula quan anava primera i ha hagut de frenar, amb la qual cosa ha perdut tot el ritme i ha quedat fora. Finalment ha estat 9ª. La cursa l’ha guanyada l’austríaca Pia Zerkhold.

Maeva Estévez, rider: “Avui he guanyat la quali. Després en les finals anava molt bé primera fins que al vuitè peralt una noia del meu equip m’ha tocat la taula, m’ha desequilibrat, de miracle no he anat a terra però he hagut de frenar. He continuat ficant-me darrera d’elles i a l’arribada hem fet photo-finish però no he passat, no ha sigut suficient. Estic contenta per la quali perquè veig que estic allà però em fa ràbia perquè puc estar i no hi he estat. Però bé, tot és treballar més i a per la pròxima”.

 

Verdú no acaba el gegant de la Copa d’Europa d’Andalo

Avui s’ha disputat a l’estació italiana d’Andalo el primer gegant de la Copa d’Europa.

Joan Verdú no ha pogut finalitzar la primera mànega en sortir-se de la línia.

 

Moreno i Pallàs, al top 10 de l’entrenament de la Copa d’Europa de Zauchensee

Avui l’estació austríaca de Zauchensee ha acollit el primer entrenament de descens de la Copa d’Europa. Cande Moreno i Carmina Pallàs han entrat al top 10 de la cursa.

Moreno ha estat 8ª amb un temps de 1.08.89, a 1.43 del millor registre, que ha estat per a la italiana Nadia Delago, amb 1.07.46. Per la seva part, Pallàs ha estat 9ª amb 1.09.05, a 1.59 de Delago i a 0.16 de Moreno. A la competició hi ha 52 esquiadores.

Demà es disputa un nou entrenament de descens, mentre que dimecres serà la cursa de Copa d’Europa, dijous està prevista una altra, i el supergegant de divendres per tancar aquesta cita continental.

 

L’equip B femení, als eslàloms FIS de Vaujany

L’estació francesa de Vaujany acull avui i demà dos eslàloms FIS amb l’equip B femení en acció.

Avui cap de les corredores ha pogut finalitzar el traçat en una jornada amb molt mal temps i nevada inclosa. Sissi Hinterreitner ha quedat fora en una triple en la primera mànega; Carla Mijares esquiava bé però tampoc no ha acabat la mànega; Jessica Núñez i Xènia Rodríguez tampoc no han finalitzat.

Demà es disputa un segon eslàlom FIS.

 

Àxel Esteve repeteix 22ª plaça al gegant de les Nor-Am 

L’estació canadenca de Panorama ha acollit la passada nit (hora andorrana) un segon gegant de la Nor-Am Cup. Àxel Esteve ha estat el 22è.

Esteve ha marcat un temps de 2.29.64, a 2.46 del guanyador, el nord-americà Nicholas Krause (2.27.18). L’andorrà sortia amb el dorsal 46, i segons el tècnic Max Tissot “ha fet una bona cursa tenint en compte el dorsal que tenia i que les condicions no l’afavorien”. Esteve va fer el 8è temps en la segona mànega.

Per la seva part, Àlex Rius i Xavi Salvadores no han aconseguit entrar en els 60 en la primera mànega, amb la qual cosa han quedat fora de la segona.

L’equip descansarà un dia per començar després altres quatre carreres FIS.

 

TOTES LES NOTÍCIES