Hi ha tants tipus d’usuaris de xarxes socials com caràcters de persones que coneixem. Cadascú administra la seva versió en línia de la millor manera que pot. És per aquest motiu que actuar amb coherència en xarxes com Facebook o Twitter es fa moltes vegades difícil.

Hi va haver una època daurada en què ningú coneixia realment l’abast de certs productes en línia i les xarxes socials es van semblar al vell Far West. Els usuaris competien per veure qui era aquell amic que tenia més amics adherits al seu perfil.

Segons estudis recents que ja han posat els punts sobre les is, es considera que una xifra d’amics sana i coherent està a l’entorn dels 200 agregats.

Un altre dels problemes de l’agregació sense consciència de persones és la necessitat posterior d’haver d’esborrar a aquells que només hem vist en una ocasió o fins i tot cap. Encara que, tal com afirma l’expert Shelly Palmer, fer neteja no és agradable, comporta un conjunt de beneficis que els usuaris no poden ni arribar a imaginar.

Per a aquells temorosos d’haver de donar explicacions, la veritable solució passa per crear un nou compte en el qual seleccionar amb millor ull als amics que un té. Serà, potser, el millor moment per esborrar el cap o la cap de l’oficina de la llista de contactes. Sens dubte molts donarien un dit per poder fer-ho ja que el 30 per cent dels joves espanyols han afegit al seu superior al seu perfil social.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada