L’UdA ofereix un seminari sobre l’avaluació per competències a l’escola

La Universitat d’Andorra (UdA), dins del marc del Cicle de Perfeccionament Professional 2012, oferirà un seminari titulat “Com podem avaluar per competències?”. Aquest seminari, que compta amb la col•laboració de la Fundació Crèdit Andorrà, s’adreça tant a estudiants del bàtxelor en ciències de l’educació com a professionals amb coneixements en programació didàctica. S’impartirà a la mateixa Universitat els propers dies 4 i 5 de maig. La preinscripció està oberta fins al 27 d’abril. El preu és de 80 euros.

L’objectiu del seminari és dissenyar tasques amb competències bàsiques i crear rúbriques per avaluar per competències. Entre d’altres, s’hi abordaran els conceptes, les tasques competencials, els indicadors i els criteris d’avaluació, amb exemples concrets de proves d’avaluació diagnòstica de competències bàsiques.

La Universitat d’Andorra, conscient que la divulgació científica no s’ha de limitar a l’ensenyament reglat, sempre ha basat la seva planificació en l’obertura mitjançant la difusió dels coneixements que li són propis entre la societat andorrana en general. En aquesta línia, ha organitzat, des de l’any 1996, el Cicle de Perfeccionament Professional (CPP), adreçat als estudiants del darrer curs de les formacions i obert als professionals del país. Mitjançant el CPP es pretén oferir als alumnes que finalitzen els estudis i als professionals formació altament especialitzada en els seus àmbits. El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col•laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col•laboració amb la Universitat d’Andorra des de l’any 2004, a través del qual contribueix a facilitar l’accés a la formació.

Les inscripcions es formalitzen al web www.uda.ad.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.