L’ocupació hotelera pel pont de la Puríssima ha superat el 86%, segons dades facilitades aquest dijous per la Unió Hotelera d’Andorra (UHA). Tal com ha celebrat l’entitat, s’han superat les previsions inicials, que situaven aquesta ocupació global en el 80%.

Amb tot, són xifres similars a les de l’any passat, ja que llavors el pont de la Puríssima va registrar un 85,5% d’ocupació.

El dia de més afluència als hotels del país va ser el divendres 7, amb una ocupació del 91,1%, i el dia de menys el dijous 6, amb un 82%. I pel que fa a la distribució per parròquies, Andorra la Vella és la que més plena ha estat de turistes, amb un 93,4% d’ocupació, seguida d’Escaldes-Engordany, amb un 91,5%. El Pas de la Casa i Canillo, amb un 74,1% i un 76,3%, han estat les que n’han tingut menys.

Més de 200 persones al videomapatge de Santa Coloma

D’altra banda, el Govern ha informat que un total de 232 persones han visitat el videomapatge de les pintures murals a l’església de Santa Coloma entre el 6 i el 9 de desembre.

La jornada amb més afluència va ser el dissabte 8, amb 92 visites. El dia 6 n’hi va haver 53; el dia 7, 72, i el diumenge 9, dia de l’operació sortida i en què el videomapatge obre de les 11 a les 14 hores, hi van anar 15 persones.

Del total de visitants, 61 eren d’Andorra; 78 procedien de Catalunya; 83, de la resta de l’estat espanyol, i els restants, una desena, d’altres nacionalitats. La majoria dels visitants eren majors de 30 anys.

Des de l’obertura del videomapatge de Santa Coloma, a mitjan setembre, ja hi han passat un total de 5.203 persones. La visita al videomapatge és gratuïta fins a la propera obertura de l’Espai Columba, prevista per al primer trimestre de l’any que ve.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada