Lluis Bigordá, al volant del Seat León preparat per Rabbit Team, va demostrar una vegada més aquesta temporada que solament el superen vehicles tècnicament molt superiors al seu León. En la 2ª Pujada a Guardiola-Cerdanyola, Bigordà va acabar en la 3ª plaça del Grup A (12è en la classificació absoluta), amb un registre de 2’55”146, just per darrere de Gerard de la Casa (Seat Còrdova WRC i Joan Salvans (BMW M3), .

En el retorn a la competició després de la parada per vacances, Bigordá ha plantejat la pujada de Guardiola de Berguedà de la mateixa manera que ho ha fet durant tota la temporada. Ha mantingut les distàncies amb els rivals que venien per darrere i ha intentat trobar la manera de poder apropar-se als que tenia per davant, encara que, en aquest cas, els motius que hem esmentats fan gairebé impossible aconseguir l’objectiu.

En Guardiola, Bigordà ha forçat tant per intentar rebaixar unes dècimes el seu crono que a punt ha estat de no creuar la línia de meta en la segona pujada, així ho explicava en el parc tancat final: “Després de marcar un bon crono en la primera pujada vam decidir anar amb la gasolina ajustada al màxim per portar el León una mica més lleuger de pes. Tot va anar bé fins que al arribar als dos últimes revolts, el cotxe semblava que es parava. He pogut creuar la meta però durant alguns segons no ho he vist clar”. Sens dubte ha estat un ensurt sense conseqüències. Tampoc les hagués tingut en el cas de quedar parat al tram, cap dels seus rivals directes va superar el seu temps de la primera pujada. Quant a la matinal, en general la normalitat ha estat la tònica per al pilot andorrà: “Malgrat no estar físicament al 100×100, un compromís particular em va retindre lluny de l’escenari de la cursa i he arribat en l’últim moment. De tota manera, quan et situes al volant del Leon i et donen la sortida t’oblides de tot i en l’única cosa que tens en la ment és el traçat de la pujada i anar el més ràpid possible”.

La Pujada a Sant Feliu de Codines és el proper repte que afrontarà Lluis Bigordà amb l’objectiu de sempre, seguir millorant els seus cronos a força de buscar la motivació en la lluita amb vehicles de millors prestacions.

(Text i foto: Fotoesport)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada