Lluis Bigordà comença el 2013 amb bones sensacions

Lluis Bigordá (Seat Leon) va acabar la seva actuació en la XV Pujada Callús-Sant Mateu de Bages en la 10ª plaça de la classificació scratch (3è de Grup A).
El pilot andorrà, que en les últimes temporades va lluitar sense massa sort en el Campionat de Catalunya de Ral·lis, debuta amb èxit en una especialitat en la qual, fins a aquest moment, havia protagonitzat incursions molt esporàdiques.

A part de la dificultat que comporta una prova d’aquestes característiques, en la passada edició de la prova de Sant Mateu de Bages cal sumar les inclemències del temps, amb pluja, fred i en alguns instants vent, que van provocar més d’un ensurt als participants de la pujada. L’asfalt, molt lliscant, va ser el causant de més d’un incident que propiciar la retirada d’algun dels participants.

Precisament Bigordà va tenir algun contacte d’aquest (amb una vorada) encara que sense conseqüències, així comentava la seva actuació: ‘He estat molt a gust al volant del Seat Leon durant tot el matí, a pesar que les condicions no eren les mes favorables. La millora dels cronos a cada pujada reforçava la confiança encara que, en la part final vaig considerar qe era preferible no forçar i evitar algun risc innecessari. Molt content amb la 10ª plaça, 6º entre els turismes, i d’haver entrat la meva mecànica intacta al parc tancat final’. Després d’aquesta prova inicial del català de muntanya, Bigordà sembla decidit a seguir en el campionat: ‘Seguirem treballant, intentaré sortir en la següent carrera per comprovar si les sensacions es repeteixen, en cas positiu lluitaria per completar un pressupost mínim que em permetés fer front a totes les carreres de la temporada. Ara mateix estic molt agraït als sponsors que m’estan ajudant, veurem com evoluciona la situació, de moment hem començat molt bé. Ja tocava!’

La propera cita amb la competició serà en la XVII Pujada al Farell el dia 19 de Maig.

TOTES LES NOTÍCIES