Albert Llovera va acabar molt satisfet de la seva actuació en e Rallycross de França, malgrat no poder estar en les semifinals que, com és habitual, era l’objectiu que s’havia marcat.
En el circuit Lohéac – Bretanya, el pilot d’Andorra la Vella va estar molt prop d’estar entre els 12 millors al final de les 4 mànigues qualificatives, però una virolla en la recta final de la Q4, el va deixar fora d’una lluita molt igualada, amb altres 5 pilots, per a estar en les esmentades semifinals.

Una vegada superades les 3 mànigues prèvies disputades el dissabte (31/8), Llovera es trobava a tan sols 3 punts del seu objectiu. Amb els cronos que havia marcat de manera regular durant tota la jornada, semblava que molt malament li havien d’anar les coses durant la jornada següent (1/9), per a queda fora de les semifinals.
En aquest cas, les pitjors previsions es van complir. En el warm-up inicial, Llovera es va quedar en la línia de sortida amb un problema a l’accelerador del seu proto. A continuació, a la màniga definitiva, tot es va desenvolupar de manera impecable, fins que en el penúltim revolt abans de travessar la línia de meta, una virolla li va fer perdre uns segons que van resultar decisius per a veure’s superat pels seus rivals.

Malgrat no poder competir en les semifinals, valoro de manera molt positiva el treball fet durant el cap de setmana i me’n vaig del traçat de Lohéac, super content i convençut que la progressió seguirà. La nostra línia de treball és molt professional. A més assenyalava al seu enginyer, Joan Navarro, com una peça bàsica en aquest engranatge: No hi ha dubte que la presència de Joan en els circuits és fonamental. Li puc explicar les reaccions del cotxe i podem treballar en solucions gairebé de manera immediata.
Vull destacar que la nostra progressió, no ha passat desapercebuda pels nostres rivals. En finalitzar el meeting francès, tots m’han felicitat.

Llovera també va valorar, en els següents termes, l’ajuda que suposa per a ell el nou accelerador: Em sento molt còmode amb el nou accelerador, que és de gran ajuda per al meu físic. Malgrat tot, ens ha donat un parell de problemes que em sembla tenim solucionats, però això no ho podrem afirmar al 100% fins que no fem un test més a fons.
En concret, en les mànegues Q2 i Q3 ens hem quedat amb el potenciòmetre a 0 i en el wam-up el proto se m’ha quedat accelerat i, per precaució, no hem sortit. Sens dubte problemes de joventut d’una part del nostre proto que en un futur pròxim ens pot ser de gran utilitat.

Com ja comentava Albert en la nota prèvia d’aquest meeting, el Campionat de Món de Rallycross FIA (RX2) tancarà el seu calendari dins de 2 mesos, en concret els dies 9 i 10 de Novembre, a Sud Africa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada