Lliurats els premis del concurs d’aparadors organitzat per la Cambra de Comerç

KILVIL, premi al millor aparador del concurs organitzat per la Cambra de Comerç
KILVIL, premi al millor aparador del concurs organitzat per la Cambra de Comerç (CCIS)

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis ha celebrat la cerimònia d’entrega de premis del 25è aniversari del Concurs d’Aparadors de Nadal, avui al Centre de Congressos d’Andorra la Vella. La cerimònia ha comptat amb la presència del ministre de Presidència, Economia i Empresa, Jordi Gallardo; de la cònsol major d’Escaldes-Engordany, Rosa Gili i del cònsol menor, Quim Dolsa; de la directora del departament de Medi Ambient i Sostenibilitat, Silvia Ferrer; de la consellera Delegada de Desenvolupament Estratègic i Comercial i Projectes Participatius del Comú d’Andorra la Vella, Meritxell López i, de la consellera de Cultura i Educació del Comú de Sant Julià de Lòria, Sònia Carrillo.

En paraules de Josep Maria Mas, President de la Cambra de Comerç “Estem molt satisfets de la participació dels comerços. El seu esforç i creativitat són fonamentals per animar les compres i dinamitzar amb l’esperit de nadal els nostres carrers”.

Segons el president de la Cambra, el concurs d’aparadors, celebrat després de 25 anys de forma ininterrompuda, ja és una tradició ben arrelada en el teixit comercial i és una bona mostra del caràcter emprenedor i comercial dels establiments d’Andorra.

Els guanyadors han estat KILVIL com a millor aparador; Centre Òptic com a finalista; l’establiment Petit Albert com a més original; Ikka’s pel seu impacte comercial; Lola Botona per la seva qualitat artística i Meraki Zero Waste Shop com l’aparador més sostenible.

Finalment, s’ha atorgat el premi temàtic UNICEF a la biblioteca del Pas de la Casa pel seu aparador “Justa la fusta!”. Tot ells han rebut el reconeixement del jurat. El primer premi ha recollit una inscripció gratuïta (despeses de desplaçament i d’estada incloses) al proper Retail Tour a una ciutat europea de referència.

Centre Òptic, finalista del concurs (CCIS)

També s’ha concedit al segon premi un forfait de temporada d’esquí. Per als premis a l’originalitat, l’impacte comercial, la qualitat artística, i per a l’aparador més sostenible, els comerços distingits han obtingut un abonament doble per a la temporada de teatre de la primavera 2023 organitzada pel Comú d’Andorra la Vella i una entrada doble per a qualsevol de les obres de la temporada de teatre de la primavera 2023 organitzada pel Comú de Sant Julià de Lòria.

Enguany, i com a novetat del certamen, s’ha introduït el premi a l’establiment que ha fet una millor comunicació digital del seu aparador de Nadal en xarxes socials. El guanyador ha estat The Embassy Store. El premi obtingut consisteix en una consultoria en comunicació digital, de la mà de Sisègrau.

Per a commemorar els 25 anys de celebració del Concurs, la Cambra ha sorprès als assistents amb una menció especial a la fidelitat. S’ha volgut reconèixer la constància i fidelitat a aquells participants que fa més anys que esmercen els seus esforços per a fer atractius els seus aparadors.



El jurat

El jurat ha estat format per: Fernando Blanco, representant del Club de Màrqueting; Aina Sansó, representant d’Andorra Sostenible; Carles Sansa, membre del Ple de la Cambra; Joan Anton Garcia, inspector de Comerç i Consum de Govern; Marc Argensó, professor de Visual Merchandising i Aparadorisme El Corte Inglés i l’Institut Europeu de Disseny (IED) i Stella Canturri, representant de la Cambra i secretària del Jurat.

TOTES LES NOTÍCIES