El món avança però hi ha tecnologies que no desapareixen. Qui diria que anys després de l’arribada de WhatsApp els SMS continuarien existint? Segons explica l’empresa LINK Mobility, que participarà en el pròxim Mobile World Congress, els SMS són una oportunitat per a les empreses d’arribar als clients.

“Les empreses s’han adonat que el SMS constitueix actualment la forma més directa d’arribar al client, en el moment just i amb garantia de visibilitat” afirma David Cremades, director general de LINK Mobility Spain. Cremades assegura que mentre només el 20% dels correus electrònics són oberts pels usuaris, aquesta xifra augmenta fins al 90% en el cas dels SMS.

A això fa falta afegir l’oportunitat de negoci que suposa aquest tipus de comunicació. La consultora Mobilesquared xifra en 11,68 bilions de dòlars els diners que va moure el mercat dels missatges de text per a mòbils. Per a la consultora aquest número pot arribar superar els 22 bilions en 2022. En un altre tipus de dades suposa 1,67 trilions de missatges enviats en 2017 per uns 2,80 trilions que s’esperen en 2022.

Però anem a l’important: perquè s’usen els SMS actualment? S’usen per a avisar de visites mèdiques, lliuraments de paquets o validar operacions de banca. A Espanya s’envien 1.000 SMS per segon.

Fa uns anys, molts parlaven de la desaparició del SMS i ja veiem que els vaticinis han fallat. Amb quantes tecnologies ens succeirà el mateix?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada