Llançament del nou servei de Teleassistència Mòbil de la Creu Roja Andorrana

Presentació del servei de Teleassistència Mòbil (Creu Roja Andorrana)
Presentació del servei de Teleassistència Mòbil (Creu Roja Andorrana)

La Creu Roja Andorrana ha llançat un nou servei de Teleassistència Mòbil que permet proporcionar tranquil·litat i seguretat a les persones usuàries i als seus familiars tant dins com fora de la llar. Aquest innovador servei està dissenyat per a garantir una resposta ràpida i eficient en situacions d’emergència, millorant el benestar de tothom.

El servei de Teleassistència Mòbil està pensat per a acompanyar les persones usuàries en el seu dia a dia, oferint suport constant i permetent-los gaudir de la vida amb més tranquil·litat. “El que importa és el benestar de les persones”, afirma Anna Arias, Cap d’Àrea Social de la Creu Roja. “Aquest servei és una eina poderosa per a assegurar que els nostres usuaris i usuàries se sentin segurs i acompanyats en tot moment.”

Quan es troben en situacions de risc o emergència, les persones usuàries només han de prémer el botó del rellotge per a contactar immediatament amb el Centre d’Atenció de Creu Roja, disponible les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. “Aquest sistema ens permet oferir assistència immediata i coordinar la resposta necessària, sigui amb la família o amb els serveis d’emergència”, explica Toni Calvente, coordinador del servei de Teleassistència.



Els avantatges del servei són múltiples:

  • Tranquil·litat per a la persona usuària i el seu entorn personal.

  • Seguretat amb atenció professional i localització GPS les 24 hores durant tot l’any.

  • Immediatesa en la mobilització de recursos (sanitaris, Policia, Bombers) en cas de necessitat.

  • Acompanyament amb seguiment i atenció personalitzada.

Creu Roja també està treballant en la implementació de noves funcionalitats del dispositiu per a millorar encara més aquest servei. Una d’aquestes és el Detector de caigudes B8, que detecta caigudes i realitza trucades automàtiques en mans lliures, enviant un missatge d’alerta al Centre d’Atenció de Creu Roja. “Aquest dispositiu ens permet respondre ràpidament a incidents de caiguda, localitzant la persona mitjançant GPS i oferint una resposta immediata i personalitzada”, comenta Toni Calvente.

Un altre desenvolupament és el Localitzador de persones LOPE, que permet als familiars i a les persones cuidadores conèixer la ubicació de persones amb deteriorament cognitiu que poden desorientar-se. “Aquest tipus de tecnologia és essencial per a la seguretat de les persones més vulnerables”, afegeix Anna Arias.

Per a més informació sobre el servei de Teleassistència Mòbil, els interessats poden trucar al +376 808 225 o bé contactar mitjançant correu electrònic a creuroja@creuroja.ad. “Volem que tothom pugui viure amb la seguretat i tranquil·litat que ofereix aquest servei”, conclou Anna Arias.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

TOTES LES NOTÍCIES