amalia-vinyesDesprés de mes i mitjà de parèntesi, Amàlia Vinyes es desplaçarà al circuit de Silvestone (Gran Bretanya) per disputar el tercer meeting de l’Eurocopa Seat León 2014. Una vegada superat el complicat inici de temporada en aquesta competició, l’objectiu de la pilot andorrana serà confirmar les bones sensacions dels últims test realitzats i avançar en la posada a punt del Seat León Racer, per treure el millor rendiment de les prestacions que ofereix aquest vehicle.

Amàlia i el seu equip (Baporo Motorsport) han aprofitat el referit parèntesi per treballar en la mecànica del Seat León Racer i trobar les solucions adients als problemes inicials. La participació en una prova del Campionat d’Espanya de Resistència i algun test a nivell privat, han estat activitats que han ajudat a resoldre bona part dels esmentats problemes de joventut del León Racer, aquest era el comentari que feia Amàlia sobre aquest tema: “Crec que la nostra situació actual convida a l’optimisme, encara que després de l’experiència viscuda encara no m’atreveixo a tenir plena confiança en el comportament del León. Veurem com es desenvolupen les carreres de Silverstone, aquest test pot ser definitiu”.

El mític circuit britànic serà l’escenari de l’últim meeting de les Eurocup de la Seat León de la primera part de la temporada, per Amália una pista desconeguda: C”om en el cas dels dos anteriors (Nurburgring i Salzburgring) tampoc he competit mai en aquest circuit. Així doncs, en les mànigues d’entrenaments lliures caldrà esforçar-se per descobrir els llocs que poden resultar claus, tant per fer una volta ràpida en els entrenaments oficials com en el desenvolupament de les carreres. No tindrem massa temps (dues mànigues de 30’) però caldrà treballar a fons en la pista i després amb la telemetria”.

Com serà habitual en les cites que resten de l’Eurocup Seat León 2014, la primera jornada estarà reservada als entrenaments lliures. En aquest cas, dues mànigues de 30’ que seran la primera presa de contacte amb l’escenari.

Durant el dissabte ja no hi ha opció als dubtes, els entrenaments oficials serviran per establir l’ordre de les diferents graelles de sortida. El mateix dissabte es disputarà la primera carrera mentre que la segona es correrà el diumenge, ambdues programades a 11 voltes amb un màxim de 40’.

(Text i foto: Fotoesport)

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada