L’Estació Nacional d’Autobusos segueix denunciant que l’espai de la zona de serveis de l’estació és insuficient i, puntualment, es col·lapsa. Això sí, la direcció celebra la futura connexió amb línies interurbanes perquè facilitarà el transbord als passatgers

Actualment i tal com va ser construïda, l’Estació Nacional d’Autobusos està formada per una marquesina amb 10 andanes per a les diferents companyies internacionals i d’una zona de serveis d’uns 25 m2 segons informa RTVA.

És en aquest espai on des de la direcció segueixen reclamant una ampliació de la zona, ja que en hores i dies puntuals es satura. Entre les peticions, demanen la construcció d’una cafeteria. El gerent, Jaume Vidal, explica que “l’estació es va programar per les línies que hi ha. Podrien encabir-s’hi més companyies però no massa més perquè s’hauria de canviar l’estructura”. Afegeix que “les andanes són suficients però el problema és l’estació en sí, ja que hi ha saturació en moments puntuals abans de la sortida dels busos”.

Una altra demanda que d’aquí a poc temps serà realitat és la connexió amb les línies nacionals de transport públic. Vidal remarca que serà una facilitat per als viatgers que marxen o arriben al país “perquè fins ara havien d’anar a buscar els autobusos interurbans a Govern”.

Aquesta connexió estarà operativa quan el Govern adjudiqui el contracte a la companyia guanyadora del nou concurs de línies del transport regulars. Les noves concessions entraran en vigor l’1 de setembre del 2019 i s’ha establert un període d’adaptació fins al març del 2020.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada