L’escriptor Jordi Folck parlarà demà de les seves novel·les a Encamp

L’escriptor Jordi Folck realitzarà una sessió literària destinada a alumnes a partir d’onze anys, que servirà per presentar les seves darreres novel·les juvenils, Llibre de l’apocalipsi i La dona vestida de negre.

La trobada es realitzarà a la sala de teatre La Valireta a les 14.30 hores (amb un centenar d’escolars), tot i que repetirà la xerrada a les 18 hores a la Biblioteca Comunal d’Encamp.

Jordi Folck (Reus, 1961) és escriptor de literatura infantil i juvenil amb vuit premis literaris. És professor de creativitat a tres universitats catalanes (URV, UB i Escola Elisava), doctorat en comunicació audiovisual i doctor especialitzat en creativitat. També és fotògraf, amb diverses exposicions entorn dels seus viatges. Com a actor ha intervingut a diverses sèries com El Cor de la Ciutat, Tu Mateix, comptant amb més d’una cinquantena d’espots per a televisió. Com a publicitari ha estat el responsable de crear les campanyes publicitàries del Premi Sant Jordi de novel·la des de l’any 1999.

DIA:  dimarts 15 de maig del 2012, a les 14.30 hores i a les 18 hores.

LLOC:  sala de teatre de La Valireta i Biblioteca Comunal d’Encamp

TEMA:  Sessió literària amb l’escriptor Jordi Folck

 

 

TOTES LES NOTÍCIES