seuL’Associació d’Empresaris de l’Alt Urgell (AEAU), l’Associació d’Hostaleria de l’Alt Urgell (AHAU) i la Unió de Botiguers de la Seu (UBSU-La Seu Comercial) han decidit presentar una queixa conjunta formal contra Telefónica SA, arran dels problemes de telefonia i internet que han sofert les darreres setmanes arran de la tempesta elèctrica que hi va haver a la Seu el passat 25 de setembre.

En un comunicat, les tres entitats econòmiques justifiquen aquesta decisió inèdita pel greu perjudici que els ha causat la manca de diligència de Telefónica-Movistar en les tasques per restablir el servei a tots els seus clients a la comarca. En aquest sentit, les empreses han denunciat que “ara, més de dues setmanes després de l’incident, encara hi ha socis amb problemes”. 

La queixa conjunta reclama a la multinacional “que repari en primer terme les xarxes de comunicació de tot el municipi com més aviat millor” i que, a més a més, “millori seguidament les mateixes xarxes tot adaptant-les a les necessitats reals d’un municipi gran del segle XXI”. 

Crida a la col·laboració dels afectats

Les tres associacions han demanat als respectius socis que col·laborin i siguin part activa en la redacció del document de denúncia. És a dir, que aportin les dades de l’empresa o empreses afectades, els dies que han estat sense servei i el nombre i tipus de material afectat per la caiguda del llamp.

Amb aquestes butlletes, un cop recopilada tota la documentació, es tramitarà “la queixa formal a Telefònica SA amb els requeriments pertinents”.

Text: Ràdio Seu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada