Les noves propostes de benestar laboral

Mantenir el ritme de treball i complir amb les tasques assignades per l’empresa esdevé, en moltes ocasions, en una tasca complicada, ja que l’empleat pot veure’s afectat en algun moment de la seva carrera professional per la falta de motivació. Les limitacions i l’entorn també poden condicionar el seu rendiment.

Per a això, les companyies ja apliquen, per tenir cura i mantenir l’empleat satisfet, accions que al llarg d’aquests anys s’han anat modernitzant fins al punt de crear nous conceptes en l’àmbit laboral. Des de l’empresa tecnològica Enxendra Technologies apunten els següents:

  • Aniversaris 1 + 1: es tracta d’oferir al treballador el dia del seu aniversari lliure i remunerat, a més d’un dia més de vacances de lliure elecció.
  • Half-Fridays: tot i que algunes empreses ja ho apliquen, la jornada intensiva dels divendres és una bona idea per a la motivació i el descans del treballador.
  • Borsa professional: a cada persona de l’equip se li assigna un pressupost anual perquè pugui gaudir-ne en esdeveniments, cursos, formació addicional que complementi als seus actuals activitats laborals.
  • Free holidays choice: tenir la possibilitat de triar vacances és un privilegi per a molts. Per això, poder coordinar-te directament amb la resta de companys és una bona opció per acontentar els empleats.
  • Biblioteca comú: es tracta de facilitar la compra i l’ús de recursos bibliogràfics als empleats que necessitin algun llibre o publicació per aprendre i/o millorar aspectes del seu treball. Tots els recursos poden ser utilitzats per qualsevol treballador.

Entre els beneficis que també ofereix Enxendra Technologies als seus empleats es troben les formacions d’idiomes a mida, la flexibilitat laboral i conciliació familiar (horari flexible i treball en remot), i les festes corporatives semestrals.

Treballadors motivats, clients satisfets
Segons explica la companyia, “preocupar-se tant per la cura dels clients com pel dels empleats està interconnectat”, ja que la satisfacció d’uns repercuteix en els altres, el que ve a dir que l’atenció que l’empresa presti al seu treballador es veurà reflectida en la seva productivitat i, en conseqüència, en l’atenció al client. Tant és així que des d’Enxendra Technologies comenten que “des de començaments d’any, el 93% de les valoracions dels nostres clients es corresponen amb la valoració més alta, mentre que d’aquest 7% restant, 5,5% correspon a valoracions positives de rang mitjà”. A més, dins de les converses obertes que mantenen amb els seus clients, un 50% d’elles es resolen en la primera trucada i el percentatge de compliment en funció del temps de resolució de les incidències és del 80%.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.