Les noves aventures de Google

dropcam

Google s’està ficant en lars conflictius. Anem a la notícia sense dilacions: l’empresa del major cercador del globus vol entrar en el negoci de la vídeo vigilància de la llar. Per aquest motiu ha adquirit la firma Dropcam amb què vol reforçar els seus productes que relacionen tecnologia i vida domèstica.

L’empresa que ha comprat la firma americana es dedica a realitzar enregistraments de vídeo de seguretat de les cases i les emmagatzema automàticament en el núvol. D’aquesta manera els clients o els encarregats de protegir l’habitatge pot veure en temps real el que passa dins de la mateixa.

Com ja és conegut, al gener la firma tecnològica va adquirir Nest Lab per 3.200 milions de dòlars. Aquesta empresa es dedica al sector dels termòstats activats de forma telemàtica; és a dir la companyia del cercador vol ficar-se més encara si cap a casa nostra.

Després de les fortes crítiques que en molts moments s’han dirigit cap a Google per temes de privacitat i seguretat a la xarxa, sembla un contrasentit que ara la firma californiana irrompi en aquest mercat. Alguns consideren que es tracta de dos fets molt diferenciats, de totes maneres és molt mala estratègia de màrqueting que la companyia hagi apostat per aquest àmbit. D’altra banda es confirma novament la idea que aquesta transnacional ja no és només una signatura de recerques a la xarxa; Google és molt més que això.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES