El programa destinat als residents de Caldea, el programa Aigua, ha tingut una molt bona acollida aquest 2013. Segons les dades del centre termolúdic, en els tres primers mesos de l’any les entrades dels beneficiaris d’aquesta opció han augmentat un 57,76% passant de 439 entrades al gener a 760 al març. A més, la directora de comunicació del centre, Laurence Favrel, ha manifestat que aquestes vendes s’han incrementat un 30% més que la venda d’entrades generals de Caldea. Els motius que ha apuntat Favrel són la bona acollida del programa amb descomptes per als ciutadans que viuen a Andorra i el fet que la crisi pugui haver reduït les sortides dels residents.

La visita a Caldea per part dels residents al país és ‘un tema de prioritats’, segons ha explicat la directora de comunicació del centre, Laurence Favrel. No es tracta que no els interessi l’oferta ja que en són els primers prescriptors entre els familiars i turistes, però és una d’aquelles atraccions que ‘com més a l’abast tens, menys aprofites’, ha apuntat.

Amb la posada en marxa del programa aigua fa alguns anys i la possible reducció de les sortides de cap de setmana dels residents arran de la crisi el nombre de visites d’aquest col·lectiu s’ha incrementat. En els primers mesos de l’any, segons Favrel, han augmentat un 57,76% les entrades dels beneficiaris del programa aigua, amb 439 entrades al gener, 450 al febrer i 760 al març.

I és que el programa destinat a residents ofereix unes condicions molt avantatjoses per aquest col·lectiu i cada cop ‘es va coneixent més’, ha manifestat la responsable de comunicació.

També l’Inúu, com a novetat d’enguany, ha generat ‘interès i curiositat’ i ha rebut aquest estiu força clients d’Andorra.

Així, tant el programa aigua com les portes obertes del Club Caldea realitzades recentment són, segons Favrel, dues iniciatives que ‘faciliten molt’ l’apropament del client nacional a Caldea.

Una de les propostes per donar més visibilitat a Caldea i atraure més clients al centre termolúdic i al nou Inúu és posicionar Andorra com a destí de benestar, perquè aquest esdevingui ‘un motiu de viatge’, ha indicat la directora de comunicació.

Més enllà de les compres i la neu, ha considerat, ‘s’ha d’anar potenciant atractius diferents i que complementin’. Caldea i Inúu podrien donar resposta a aquesta demanda dels viatgers interessats en aquest sector, però també hi ha altres establiments que ofereixen estades de benestar, ha recordat. Andorra, ha afegit, ‘no s’ha posicionat mai en aquest mercat’.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada