Les dones d’entre 25 i 34 anys són les més actives digitalment

Women in jackets taking self portrait through mobile phone

El telèfon intel·ligent s’ha convertit en un complement indispensable que cada vegada té una penetració més gran en la societat amb prop del 90% entre els espanyols. Augmenta el nombre d’usuaris que l’utilitzen al mateix temps que s’incrementa el nombre d’hores que passem amb el mòbil a les nostres mans.

Els usuaris més actius digitalment són dones d’entre 24 i 35 anys i utilitzen el telèfon intel·ligent fins a dues hores i mitja al dia. Així ho revela un estudi d’audiències realitzat per Smartme Analytics, empresa especialitzada en el mesurament real del comportament d’audiències i de l’acompliment mobile. Segons les dades extretes, el nombre d’hores que passen davant del mòbil suposa un augment del 22,7% sobre la mitjana general i es compleix la tònica habitual amb increments anuals.

Destaca l’ús del telèfon intel·ligent que aquest sector de la població realitza en xarxes socials, especialment a Youtube i Instagram, mitjans de comunicació o apps com Shazam o 21 Buttons. I si atenem a les audiències més digitals en termes generals, augmenta l’ús d’aplicacions de tot tipus amb una mitjana de fins a 48 apps diferents utilitzades. I són H&M, McDonald’s i Amazon les que majors pujades registren amb un increment de fins al 73% en aquest sector.

L’estudi, realitzat amb sistemes de mesurament d’audiències digitals, ha permès obtenir dades precises que recullen l’ús real i no el que la persona recorda o creu haver fet, com passa amb les enquestes. “Treballar amb ID’s reals enlloc de galetes afegeix precisió per centrar el mesurament de l’audiència en les persones i no només en els continguts que consumeixen”, assenyala Lola Chicón, Data Analyst.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.