Les cerques es disparen en el Black Friday

Tot  i que el Black Friday va néixer als Estats Units i Espanya es va sumar a la moda fa només cinc anys, al nostre país el divendres negre de descomptes ja gairebé se celebra amb més ímpetu que en el seu lloc d’origen. Prova d’això són les primeres estimacions sobre les compres realitzades en el Black Friday, unes xifres preliminars que per ara estan sent més que positives.

Segons les primeres dades de Doofinder, la potent aplicació de cerca de productes i continguts per a ecommerce que ja fan servir més de 4.000 de clients, les xifres de facturació s’han disparat en tant portals en línia com en botigues físiques. “Si un divendres normal el nombre de peticions que vam registrar en els nostres servidors ronden els 12,5 milions, divendres passat vam respondre a més 27 milions de peticions, fet que suposa una pujada del 116% en les recerques”, explica Iván Navas, CEO de l’empresa.

En el cas de Electrocosto.com, usuari de Doofinder, les dades totals de la setmana del Black Friday apunten a més de 5.000 vendes a l’espera de les que es realitzin el Ciber Monday ja més de 200.000 visites, el que suposarà una facturació superior al milió d’euros. “Si comparem la setmana del Black Friday amb la setmana anterior podem observar un augment en les visites del 95%, una pujada superior al 90% en la conversió i un creixement en les vendes del 275%”, mantenen des de la companyia especialista en electrònica.

Des de Doofinder mantenen que el Black Friday és una oportunitat única tant per a les vendes com per fer també marca: “Si l’experiència de compra dels clients en Black Friday ha estat bona, ràpida i amb transparència, segur que haurem guanyat un client fidelitzat per posteriors compres”. El furor consumista es clausurarà aquest dilluns amb l’anomenat Cyber ​​Monday, dia pensat en origen per les rebaixes en el comerç en línia.

 Per Tecnonews / AMIC

TOTES LES NOTÍCIES