Les carnisseries del Pallars Jussà esgoten existències amb la campanya de promoció de la carn de corder

Imatge d’una graellada de carn de corder a la brasa. (horitzontal)

Les dotze carnisseries del Pallars Jussà que han participat de la ‘Gran costellada’, una campanya que oferia descomptes del 30% en la compra de carn de corder durant tota la setmana passada, van exhaurir aquest producte. La venda de carn de corder es va triplicar des del dilluns dia 12 fins dissabte 17.

L’objectiu d’aquesta iniciativa era incentivar el consum d’aquest producte i recuperar la tradició de les costellades a l’aire lliure. Pel que fa a les quinze barbacoes que hi havia habilitades, van funcionar el cap de setmana a ple rendiment, tot acollint colles que s’hi van aplegar per gaudir d’un dinar a l’aire lliure, segons han indicat a l’ACN des de l’Ajuntament de Tremp. Així, amb l’objectiu de dinamitzar les àrees d’esbarjo i de recuperar la tradició de la costellada, diferents ajuntaments de la comarca van col·laborar en la posada a punt d’aquests espais.

Aquesta és una iniciativa que va sorgir del Consell del Corder, una taula de treball formada per professionals dels diferents sectors involucrats amb el corder: ramaders, veterinaris, carnissers i restauradors, amb l’acompanyament de l’Ajuntament de Tremp i la Fundació Alícia. El nou ens va néixer al començament d’aquest any arran de la voluntat del sector de donar a conèixer les excel·lències d’aquesta carn, que alhora és un dels motors econòmics de la comarca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.