LdA vol conèixer els acords comercials d’Andorra Turisme

El  conseller general del Grup Parlamentari Liberal (GPL) Carles segueix presentant a Sindicatura demandes d’informació per treure l’aigua clara del pressupost d’Andorra Turisme per l’any 2017 que conté partides econòmiques “molt importants que estan poc desglossades”.

Naudi remarca la importància de les demandes d’informació que està presentant en l’inici d’aquest 2017 donada “la rellevància cabdal pel país del turisme i per la quantitat de recursos econòmics que es destinen a Andorra Turisme” que a parer seu “hauria de tenir una gestió més transparent donat que es nodreix de capital 100% públic”.

En aquesta ocasió, Carles Naudi ha entrat dues demandes d’informació perquè es detallin els acords comercials d’Andorra Turisme i la posada en marxa del màrqueting relacional. Pel que fa als acords comercials, el pressupost 2017 d’Andorra Turisme recull que s’ha arribat a un acord amb Cerveses DAMM. En aquest sentit, el conseller del Grup Liberal sol·licita informació detallada d’aquest acord comercial i dels acords que es tenen previstos dur a terme.

D’altra banda, Carles Naudi vol conèixer el detall de la posada en marxa del màrqueting relacional -centrat en la millora de les relacions entre empreses i clients- i quins recursos econòmics i humans s’hi destinaran. En concret, la demanda d’informació inclou saber quins són els objectius, l’estratègia que es seguirà, amb quins clients es treballarà, quines accions es duran a terme i tota la informació relacionada amb aquest nou projecte.

Text i foto: LdA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.