L’auge de Spotify

spotify

Tot i que encara està en un intens debat, sembla ser que cada vegada està més clar com serà el món de la música al futur. El model en qüestió ha passat en pocs anys de la defensa a ultrança de la compra d’arxius ja sigui en format CD o mitjançant iTunes fins a la imposició del format Spotify.

I no és per menys ja que tal com ha revelat recentment la signatura de música a través de la xarxa, cada vegada són més els usuaris d’aquesta plataforma. Segons les últimes dades publicades per l’empresa, els consumidors del producte musical són ara 60 milions d’oients en actiu, és a dir 10 més que l’última ocasió en què la Spotify va publicar el registre global d’usuaris. D’aquesta manera mentre el novembre de l’any anterior (coincidint amb el cas d’enfrontament amb Taylor Swfit) eren 50 milions els usuaris de la pàgina web.

El que és més interessant encara és que de la mateixa manera també creixen els oients premium, aquests que segons diu la pròpia empresa sustenten tota la infraestructura. Dels 12,5 milions d’usuaris l’any passat, ara mateix són 15 els que paguen una quota.

Es tracta d’un augment d’usuaris que té relació amb l’agressiva campanya de finals d’any feta per la companyia de música de streaming més famosa del món. Paquets com premium per tres mesos a 0,99 cèntims o el paquet familiar són alguns dels motius que han portat a terme aquesta cimera nadalenca.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.