L’Associació d’Agències de Viatge aposta per la continuïtat de la marca Grandvalira

El proppassat dilluns 14 de maig, Raymond Juan, Gerent de l’AAVA (Associació d’Agències de Viatge d’Andorra) i Virginie Serrano (Responsable de la Comissió d’agències receptives) es varen reunir amb la direcció de Grandvalira – Nevasa.

L’objectiu de la reunió fou fer un punt sobre la situació actual i futura doncs la “tour operació” internacional necessitarà activar les campanyes de promoció, de màrqueting i formalitzar contractes per la temporada 2019/2020 en breu.

De la conversa es desprèn que hores d’ara les coses segueixen tal com tothom ho sap i que per el moment no hi ha hagut evolució, encara que, les negociacions de cara a un proper desenllaç segueixen el seu curs.

Malgrat que l’esmentat desenllaç de la situació passa per diverses alternatives, des de l’AAVA s’aposta per un pla de continuïtat de la marca Grandvalira, el qual facilitaria la tasca i seria beneficiós per a ambdues parts.

Així mateix es considera que la marca Grandvalira, amb el seu important atractiu i ja consolidada imatge de marca, ja esta arrelada en el nostre dia a dia i sobre tot present en tots els contactes i contractes amb els clients internacionals. Així doncs la desaparició de la marca podria tenir greus conseqüències en l’atractiu d’Andorra com a destinació de neu, amb la conseqüent pèrdua de volum de visites.

Recordem que els associats de l’AAVA són 24 agències tradicionals del Principat i que la gran majoria són emissores i alhora receptives, el que significa un important volum de negoci.

Text: AAVA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.