L’any de Whatsapp: la companyia es reinventa i ja és indispensable

whatsappWhatsapp també salva vides. Recentment es va conèixer la història d’un muntanyenc madrileny que va ser rescatat pels serveis d’emergència utilitzant l’opció “enviament d’ubicació” del servei de missatgeria instantània. El 2009 poc van pensar dos antics treballadors de Yahoo! que la seva aplicació per a telèfons mòbils seria tan popular. Després de gairebé quatre anys Jan Kuom i Brian Acton poden assistir al creixement d’una aplicació que va molt més enllà que un mer servei de missatgeria. Whatsapp és un agregador d’amics i grups d’amics que pot, com en el cas anterior, arribar a salvar vides.

El realment sorprenent és les xifres que aquesta empresa està assolint. A finals de 2013, Whatsapp s’ha convertit en la primera aplicació en la seva espècie aconseguint els 400 milions d’usuaris, 100 dels quals es van descarregar el programa en els últims quatre mesos. Això en valors diaris vol dir que cada 24 hores, 8.500 usuaris de dispositius d’última generació, entra a la comunitat de Whatsapp.

D’altra banda cal dir que per darrere d’aquesta companyia les coses no van gens malament. A Whatsapp li segueix Line que malgrat la seva posició secundària compta amb ni més ni menys que 300 milions d’usuaris.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada