L’Andorra Shopping Festival creix en nombre de visitants

andora shopping 1

Gairebé 295.000 persones van entrar al país en les dues setmanes que va durar l´Andorra Shopping Festival. Una dada que el ministre de Turisme, Francesc Camp, ha valorat positivament ja que l´objectiu era créixer un 1,6% en nombre de visitants respecte de l´any passat, i el creixement ha estat gairebé del 6%. La comunicació on-line pesa cada cop més en la promoció de les campanyes comercials.

Espanya i França van ser un cop més els principals països d´origen dels qui van visitar el país en el marc de l´Andorra Shopping Festival, que va tenir lloc la primera quinzena de novembre. En total es van registrar gairebé 295.000 entrades de visitants, un 5,6% més que l´any passat. L´objectiu, ha recordat el ministre de Turisme, només era créixer un 1,6%: “vam marcar uns objectius no massa agosarats. Véiem la possibilitat que costés. Tot i això hem crescut. El concepte del Shopping Festival agrada al sector i als visitants.”

Els concerts, la música i l´espectacle al carrer van ser els elements més destacats d´aquesta edició. També va tenir molt bona acceptacó l´art efímer al carrer. Des d´Andorra Turisme s´ha subratllat la importància que ha tingut la comunicació de l´esdeveniment a través d´internet.

Camp pronostica que “cada vegada més el pes de la comunicació on-line haurà d’estar en el futur per sobre de l’off-line.”

A l’Andorra Shopping Festival hi van participar 533 establiments, 6 més que l’any passat. S’hi van invertir més de 700.000 euros, i si bé no s’ha fet un càlcul del retorn econòmic, el ministre n’ha defensat la continuïtat. També creu que s’hauria d’apostar per fer més esdeveniments nocturns arran de la bona rebuda que tenen.

TOTES LES NOTÍCIES