L’Andorra Shopping Festival atrau un 3,5% més de turistes al novembre

L’Andorra Shopping Festival, que va tenir lloc del 3 al 12 de novembre del 2017, ha aportat un 3,5% més de turistes espanyols i francesos al novembre respecte el mateix mes de l´any passat, superant així l´objectiu marcat en un creixement del 2%.

En concret, un total de 144.868 turistes han entrat al país durant el mes de novembre, dels quals, 125.522 són espanyols i 19.346 són francesos. Pel que fa als excursionistes, l´augment registrat ha estat de l´1,4% respecte el novembre del 2016. En quant a visitants, la pujada és del 2%. Esdeveniments com l´Andorra Shopping Festival, l´Andorra a Taula que ha durat tot el mes de novembre i la celebració de la gala de la Federació Internacional de Motociclisme han contribuït a que durant el mes de novembre hagi augmentat un 3,4% les xifres de turistes i un 1,5% el número d´excursionistes (comptant, els espanyols, francesos i altres nacionalitats).
Així ho han exposat avui el ministre de Turisme, Francesc Camp i la directora de Màrqueting i Comunicació d´Andorra Turisme, Noemí Pedra, durant la presentació d´avui al matí del balanç de l´Andorra Shopping Festival 2017. De fet, aquesta edició de l´Andorra Shopping Festival ha estat marcada per la manca de ponts i festivitats als calendaris dels països veïns i això, ha fet que el novembre del 2017 fos un mes atípic comparat amb els anys anteriors.

Consolidació de l’esdeveniment
L´Andorra Shopping Festival és un esdeveniment ja consolidat després de cinc edicions i aquest 2017 s´ha apostat per una nova imatge creativa i també, un nou espot de campanya. El pla de comunicació s´ha realitzat als mercats de proximitat. En concret a Espanya, a la televisió autonòmica de Catalunya i Aragó; amb falques de ràdio a València i amb publicitat online i en diferents xarxes socials. Com a novetat, ha tingut molt bona acollida l´acció realitzada amb Spotify on els usuaris es podien descarregar una playlist creada especialment per a l´ocasió després de respondre a un petit qüestionari.
Respecte el mercat francès, s´ha realitzat publicitat en diferents emissores de ràdio del sud de França; publicitat exterior a la ciutat de Toulouse i Perpinyà a més, d´una acció als centres comercials de Toulouse, Perpignan i Montpellier. A més, també s´han posat en marxa diferents accions promocionals en mitjans online afins a l´esdeveniment.

L’Andorra Shopping Festival té com a objectiu atraure visitants en un mes de poca afluència turística tot proposant una experiència complementària a les compres. L´oferta d´enguany incloïa escultures d´street art, música a l´aire lliure, tallers per a infants, la coincidència amb les jornades gastronòmiques de l’Andorra a Taula, la Marató Fotogràfica i altres animacions. A més, enguany ha comptat per segon any consecutiu amb la col·laboració de diferents partners. En aquest cas, hi van participar, Aquarius, Estrella Damm, GoPro, Razor, Ninebot by Segway, Disney i també, la popular blogger Patry Jordán.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.