Els membres de l’Andorra Convention Bureau (ACB) han celebrat avui a la tarda el primer workshop dirigit al mercat francès amb l’assistência d’una trentena de professionals de l’Organisation National de Proffessionels du Voyage (SNAV Midi-Pyrénées).

L’objectiu d’aquesta trobada és donar a conèixer Andorra com a destí MICE tal i com estableixen les línies estratègiques marcades per aquest 2013. La intenció és augmentar les accions promocionals als mercats de proximitat (Espanya i França).

La reunió de treball, celebrada en un hotel de Soldeu, ha arrencat amb una presentació a càrrec d’Enric Torres, director de Producte i Nous Projectes d’Andorra Turisme i tot seguit s’ha donat pas a les trobades entre els membres de l’ACB i els professionals francesos.

Entre les empreses que hi han participat destaquen Air France, Fram, Selectour, France Voyage 82 i d’altres, totes elles relacionades amb el sector turístic.

La jornada d’avui es tancarà amb un sopar entre tots els participants.

Aquesta acció s’inclou dins l’estratègia de l’ACB de promoure el Principat com a destí de negocis i al llarg de l’any s’han previst diferents actuacions d’aquest tipus.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada