Els membres de l’Andorra Convention Bureau (ACB) han celebrat avui al matí la tercera assemblea general on s’ha definit el pla estratègic pel 2013. En concret, un dels objectius a assolir és impulsar la vessant comercial de l’entitat.
Per aconseguir-ho, l’ACB contractarà a una figura comercial per al mercat francès i una altra per al mercat espanyol, tots dos s’encarregaran de realitzar diferents actuacions enfocades als intermediaris amb un alt poder de decisió i al client directe. D’aquesta manera, es persegueix obtenir resultats a curt i mitjà termini.
La voluntat és incidir en els mercats de proximnitat a través d’accions promocionals a ciutats com Tolosa, Bordeus, Montpeller i Nantes, a França i també, a Barcelona i Madrid, en el cas d’Espanya.
Entre altres actuacions previstes destaca la creació d’un vídeo promocional on s’hi inclourà l’oferta d’Andorra com a destí MICE. Aquest aspecte es recolzarà amb el reforç de l’actual pàgina web que serà més atractiva i dinàmica i on també, s’hi inclouran nous continguts.
A part, també es faran un seguit de reunions per acostar-se a les institucions públiques andorranes per donar a conèixer els objectius i funcions de l’ACB.
Al llarg del 2012 l’ACB ha realitzat dos viatges de familiarització, diferents sessions de formació adreçades als seus membres i ha participat en les fires de Fitur (Madrid), Reunir (París) i l’EiBTM (Barcelona). Totes aquestes accions s’han realitzat amb l’objectiu de donar a conèixer Andorra com a destí de negocis i convertir-se en seu per acollir seminaris i congressos.