L’Andorra Convention Bureau impulsa l’estratègia comercial als mercats de proximitat

Els membres de l’Andorra Convention Bureau (ACB) han celebrat avui al matí la tercera assemblea general on s’ha definit el pla estratègic pel 2013. En concret, un dels objectius a assolir és impulsar la vessant comercial de l’entitat.

Per aconseguir-ho, l’ACB contractarà a una figura comercial per al mercat francès i una altra per al mercat espanyol, tots dos s’encarregaran de realitzar diferents actuacions enfocades als intermediaris amb un alt poder de decisió i al client directe. D’aquesta manera, es persegueix obtenir resultats a curt i mitjà termini.

La voluntat és incidir en els mercats de proximnitat a través d’accions promocionals a ciutats com Tolosa, Bordeus, Montpeller i Nantes, a França i també, a Barcelona i Madrid, en el cas d’Espanya.

Entre altres actuacions previstes destaca la creació d’un vídeo promocional on s’hi inclourà l’oferta d’Andorra com a destí MICE. Aquest aspecte es recolzarà amb el reforç de l’actual pàgina web que serà més atractiva i dinàmica i on també, s’hi inclouran nous continguts.

A part, també es faran un seguit de reunions per acostar-se a les institucions públiques andorranes per donar a conèixer els objectius i funcions de l’ACB.

Al llarg del 2012 l’ACB ha realitzat dos viatges de familiarització, diferents sessions de formació adreçades als seus membres i ha participat en les fires de Fitur (Madrid), Reunir (París) i l’EiBTM (Barcelona). Totes aquestes accions s’han realitzat amb l’objectiu de donar a conèixer Andorra com a destí de negocis i convertir-se en seu per acollir seminaris i congressos.