L’Andorra a Taula augmenta el seu impacte econòmic acostant-se als 290.000€

El passat dia 2 de desembre van finalitzar les 12es Jornades Gastronòmiques de Tardor Andorra a Taula, i ho van fer amb un impacte econòmic superior al dels darrers anys: 289.078€

Aquesta xifra s’ha aconseguit amb la incorporació de nous restaurants a les jornades, amb un total de 32 establiments participants, que han venut més de 7.000 menús durant el mes de novembre. Després d’anys d’absència un establiment de Canillo s’ha sumat a la iniciativa de l’Andorra a Taula.

Els menús oscil·laven entre els 22 i els 40 euros, essent els de 35 euros els més consumits durant les jornades. El 65% dels menús venuts han estat de degustació mentre que l’altre 35% restant ha estat en format tradicional.

El top5 de restaurants que més menús han venut ha estat en el següent ordre; Can Manel, seguit dels restaurants Mínims, Can Benet, 1940 Restaurant i el Plató Restaurant.

La Unió Hotelera es mostra molt satisfeta del resultat de l’edició d’enguany, les jornades gastronòmiques estan molt consolidades, sumen restaurants i impacte econòmic. L’objectiu de la pròxima edició és seguir creixent en nombre d’establiments i aconseguir que participin també establiments de la parròquia d’Encamp.

La 12ª edició d’aquestes jornades gastronòmiques, han estat organitzades per la Unió Hotelera d’Andorra amb el patrocini de la cervesa Inèdit i la col·laboració d’Andorra Turisme, emmarcades dins l’Andorra Shopping Festival.

TOTES LES NOTÍCIES