Solem associar la primavera amb jardins plens de flors, primers passejos sense abric i l’avantsala de les anhelades vacances. Però la veritat és que també és l’època de l’any en la qual es registren més al·lèrgies, amb els seus respectius problemes dermatològics i respiratoris. A més, sabies que l’al·lèrgia també té efectes sobre la teva salut capil·lar?

Segons la Sociedad Española de Alergología e Inmunología Clínica (SEAIC), el 30% de la població espanyola sofreix a la primavera malalties al·lèrgiques. A més, aquesta xifra augmentarà de forma significativa l’any 2030.

Com afecta l’al·lèrgia al meu cabell?

Com expliquen els experts de Stop&Grow de Hairdreams, un tractament d’origen natural que regenera el cabell, la primavera no només afebleix el cabell i augmenta la seva caiguda, sinó que les al·lèrgies també afecten l’estat del cuir cabellut: “A vegades, aquestes reaccions al·lèrgiques poden arribar a provocar irritacions en el cuir cabellut i excessives descamacions o, fins i tot, incrementar el greix en aquesta temporada”.

Per a evitar que tant el teu cuir cabellut com el teu cabell s’afebleixin, pots seguir aquests consells:

1. Utilitza xampús que protegeixin de forma suau el cuir cabellut. Mantindràs una correcta higiene capil·lar i evitaràs que agents externs tapin o danyin el fol·licle.
2. Mentre et rentis, fes un massatge al cuir cabellut sense estrènyer en excés. Incentivaràs la circulació sanguínia del fol·licle pilós i ajudaràs al fet que el cabell creixi amb més força.
3. Renta sempre el cabell amb aigua tèbia. Els canvis de temperatura poden irritar un cuir cabellut danyat. Com a resultat, el cabell perdrà força, lluentor i volum.
4. No apliquis productes com màscares o condicionadors en les arrels. En cas contrari, generaràs més greix i el teu cabell tindrà un aspecte més brut una vegada sec. La millor forma d’aplicar aquest tipus de productes és de mitjans a puntes, en el cas de les noies, i només en les puntes, en nois amb cabell curt.
5. Mantingues uns hàbits de vida saludables. En la mesura que sigui possible, redueix l’estrès, gaudeix d’una dieta mediterrània i respecta les hores de somni suficients perquè la teva ment i el teu cos puguin descansar i regenerar-se.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada