L’Airtrekk registra uns 6.000 usuaris en el primer mes de funcionament

Aquest cap de setmana la nova atracció de Naturlàndia, l’Airtrekk, fa un mes que va obrir les seves portes. En aquests primers 30 dies ja hi han passat a l’entorn d’unes 6.000 persones. El cap d’activitats de Naturlàndia, Hugo Martínez, ha valorat molt positivament la xifra i ha destacat que el giny té un gran èxit entre els més joves. ‘Els nens són els que més els hi agrada l’atracció i els qui animen els pares a pujar-hi’. Molts dels clients venen de l’Estat espanyol, sobretot Catalunya, encara que també s’hi han vist visitants francesos i alguns russos. Martínez ha indicat que l’Airtrekk juntament amb el Tobotronc són les dues activitats capdavanteres de l’eco park que han permès incrementar l’afluència de públic a Naturlàndia. I ha remarcat que la gent és respectuosa amb la normativa de l’atracció i de moment, ha dit que no s’ha hagut de lamentar cap accident.

L’Airtrekk, l’última atracció inaugurada a Naturlàndia, està d’aniversari. Aquest cap de setmana fa un mes que es va obrir al públic. En aquests primers 30 dies el giny ha rebut a l’entorn d’unes 6.000 persones. El promig diari d’afluència ronda entre les 250 i 300 persones i el dia més fort de participants es van comptabilitzar 380 usuaris, segons ha explicat el cap d’activitats de Naturlàndia, Hugo Martínez.

Martínez ha fet una valoració positiva de les xifres, ja que malgrat reconèixer les dificultats econòmiques que hi ha per culpa de la crisi, ‘tenim molta gent que ve dels països veïns, sobretot Espanya, també França i tenim algun client rus’. A més, ha reconegut que l’Airtrekk i el Tobotronc són les dues activitats que els han permès portar més gent a l’eco park.

En relació a l’Airtrekk el cap d’activitats de Naturlàndia ha destacat que ha esdevingut una atracció puntera no només per ser la més gran d’Europa tenint en compte les seves característiques tècniques, 25 metres de llargada, 17 d’amplada i 13’5 metres d’alçada i tres nivells de dificultat, sinó perquè a més ‘a la gent li agrada molt pujar-hi’, i és que ‘troben que és una activitat molt segura’, ha remarcat Martínez.

Client habitual a l’Airtrekk

L’usuari que més freqüenta l’Airtrekk són els joves a partir de 7 i 8 anys. ‘Els nens són els que més els agrada pujar a l’atracció i els qui animen als pares a enfilar-s’hi’. Sovint la gent desconeix el giny i per això, abans de pujar la majoriade clients demanen informació de com funciona, ha explicat Hugo Martínez.

Cap incident en els primers 30 dies

De moment, en aquest primer mes de funcionament, no s’ha hagut de lamentar cap incident. De fet, el cap d’activitats de Naturlàndia ha insistit en dir que la gent respecta les normatives i segueix les indicacions que se’ls donen abans d’iniciar el circuit. Hugo Martínez ha assegurat que, fins a dia d’avui, han estat pocs els clients a qui se’ls ha hagut de cridar l’atenció.

A més, Martínez ha destacat que gairebé cada dia els monitors que hi ha a l’atracció treballen en evacuació per si fos necessari rescatar alguna persona que no pot baixar de l’atracció o bé s’ha quedat penjada de l’arnès per una mala maniobra. Però, en aquests 30 primers dies ‘no hem hagut de fer cap intervenció’, ha indicat.

Bones previsions

De cara a les properes setmanes, les previsions per a l’Airtrekk són bones. Hugo Martinez ha destacat que durant el mes d’agost ha començat a pujar molta gent, un dels motius és que cada cop són més els turistes que aprofiten el tiquet únic que agrupa tota l’oferta de Naturlàndia i que precisament, va entrar en funcionament el passat 18 de juliol, el mateix dia de la inauguració de la nova atracció. Així doncs, Martínez no només preveu que l’Airtrekk tanqui el mes d’agost amb bones xifres sinó que la bona ratxa continuï el setembre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.