Aeroports de Catalunya ha signat l’acord amb Vueling per utilitzar, sempre que sigui possible, l’aeroport de Lleida-Alguaire com a plataforma d’entrenament dels seus pilots. El passat mes de febrer, Vueling ja va constatar la idoneitat d’aquesta infraestructura per a aquestes pràctiques, després de l’èxit de la prova pilot que va dur a terme amb un Airbus 320 i mitja dotzena de pilots fent exercicis d’aproximacions a la pista, aterraments i enlairaments.
 
L’aeroport de Lleida-Alguaire presenta un conjunt d’avantatges a l’hora d’acollir les pràctiques de maniobres d’enlairament i aterratge, ja que disposa d’una pista d’aterratge de 2.500 metres de llarg per 61 d’ample i té un entorn ideal per la inexistència de zones urbanes a prop.
 
 Aeroports de Catalunya ha signat l’acord amb Vueling per utilitzar, sempre que sigui possible, l’aeroport de Lleida-Alguaire com a plataforma d’entrenament dels seus pilots. El passat mes de febrer, Vueling ja va constatar la idoneitat d’aquesta infraestructura per a aquestes pràctiques, després de l’èxit de la prova pilot que va dur a terme amb un Airbus 320 i mitja dotzena de pilots fent exercicis d’aproximacions a la pista, aterraments i enlairaments.
 
L’aeroport de Lleida-Alguaire presenta un conjunt d’avantatges a l’hora d’acollir les pràctiques de maniobres d’enlairament i aterratge, ja que disposa d’una pista d’aterratge de 2.500 metres de llarg per 61 d’ample i té un entorn ideal per la inexistència de zones urbanes a prop.
 
 
Pràctiques de l’escola de vol
 
D’altra banda, Aeroport de Catalunya ha signat un altre conveni amb l’Aeroclub de Barcelona-Sabadell, perquè l’aeroport de Lleida – Alguaire aculli les pràctiques de vol nocturn de l’escola professional de pilots “Barcelona Flight School”, gestionada per l’aeroclub sabadellenc.
 
Es tracta d’una de les escoles més prestigoses de pilots professionals, gestionada per aquest aeroclub, que és el més gran d’Europa, amb més de 1.000 socis pilots.  
 
L’acord permetrà que l’aeroport de Lleida –Alguaire aculli les pràctiques de vol nocturnes per a les habilitacions de Vol Visual Nocturn (VFR-Nocturn) i Vol Instrumental (IFR).
 
Els dos convenis s’han signat en el marc de de la Taula Estratègica de l’Aeroport de Lleida-Alguaire.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada