Chia seeds with a spoon close up

La dieta occidental està plena d’aliments  refinats, industrialitzats i contaminats. Cada cop hi ha més oferta, però a la vegada som la generació més desnodrida i amb més malalties cròniques.  Sovint a la nostra dieta falten minerals, vitamines i nutrients. Per això, una de les formes ràpides i senzilles de millorar la nostra dieta és ingerir superaliments.

Si bé el terme “superaliment” és un concepte creat pel màrqueting, no deixa de ser un aliment amb altes propietats nutricionals. La majoria són crus i són rics en nutrients que tenen un poderós efecte sobre la salut humana.

Uns dels superaliments més potents és la xia, una planta provinent del centre i sud d’Amèrica. Les llavors de xia són una excel·lent font de fibra i antioxidants, calci, proteïnes i àcids omega 3. A més aporten cinc vegades més calci que la llet, tres vegades més de ferro que els espinacs i dues vegades més de potassi que el plàtan.

La xia té múltiples beneficis: ajuda a mantenir-se hidratat, t’omple ràpidament, aporta molta energia, augmenta la massa muscular i ajuda a eliminar líquids i toxines.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada