La Unió Hotelera (UHA) treballa en un pla de negoci amb l´objectiu de captar més turistes de perfil gastronòmic. L´entitat també valora positivament les darreres jornades de l’Andorra a taula i espera una ocupació alta per Nadal.

Un pla de negoci per potenciar la marca Andorra a taula i fer un pas endavant en el sector de la restauració. Aquest és el repte de la Unió Hotelera, que treballa des de fa temps en la elaboració d´aquest pla que espera presentar a Andorra Turisme i al ministre Francesc Camp a principi de l´any vinent.Segons el president de la UHA, Manel Ara, es tracta d’un “model de negoci, no per guanyar diners, sinó per ajudar l’hostaleria i la resturació a millorar el nivell per poder atreure aquest tipus de turista que pensem que és molt interessant”.

Des de la UHA es fa una valoració molt positiva de la desena edició de l’Andorra a taula. Durant el mes que van durar les jornades es van repartir més de 7.400 menús entre els 33 restaurants participants, una dada un 6% superior a la de l’any anterior i als objectius marcats oer l’entitat.

Tot i no tenir dades, l’entitat exposa que hi ha una forta demanda pel que fa a l’ocupació durant les festes nadalenques. Hi ha una anticipació molt alta de reserva i no descarta el 100% de l’ocupació durant els dies més forts; els dos últims de l’any i els tres primers del 2017.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada